reklama

Ako som vymáhala náhradu za škodu ...

Bola som v posteli v úľavovej polohe. Seklo ma , LIS 4 a 5. Chvíľu sa mi už zase chcelo žiť. Opatrne som sa otáčala, keď zaznel zvonček pri dverách. No konečne, ide ma spasiť suseda. Pomaly, podľa patričných príručiek a čo dali napichané stavce, som sa vytiahla v mojej slušivej nočnej košieľke z postele a doštrachala k dverám. A otvorila.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Stál tam On - vinník mojich mokrých máp na plafóne v kúpeľni. Bože, koľko som ho len zháňala -ťažko dosiahnuteľný, keďže ten byt mal len prenajatý. Opieral sa o veraje, v bieloskvúcej košieľke, mladý a opálený, ako káže zákon manažérov. Trošku z neho voňala whisky alebo niečo podobné.

„Suseda, ospravedlňujem sa, môžem ísť ďalej, vyriešime to, nebojte sa ..." prevalcoval ma nielen slovne, ale de facto ma obišiel v tých dverách, a ako ma míňal, poznamenal: „pekné..."

Nuž, horko ťažko som ho v obývačke dobehla. Dokonca mi dal prednosť so slovami: „Tak suseda, poďme to prerokovať."

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Hrdo, a s pocitom, však ja mu ukážem , holobriadkovi, som sa presunula ku stoličke, jemu som nemienila ponúknuť žiadnu - a oprela som sa.

A bolo. Na zemi sa váľala stolička, váľala som sa ja, chvíľu som nevidela, nakoľko vo výhľade mi bránila nočná košeľa. Čo mi zakrývalo oči, mi nezakrývalo môj „predok". A ako som sa nemohla zdvihnúť len tak, a valila som to na spôsob medveďa, chtiac - nechtiac, som ukázala aj „zadok"...

Nuž, čo dodať - náhrada za škodu vytopením sa už nekonala. Ani náhrada za zlikvidované sebavedomie.

Ťažko vymáhať menšiu škodu, keď som musela prežrieť väčšiu, však?

Jana  Minková

Jana Minková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

je z rodu ujúkačiek a halekačiek, nedobrovoľná nasledovníčka Johanky z Arku, perspektívny adept na ocenenie "Biela vrana".Tvrdí, že naj charakteristika je nekrológ - vždy je pozitívny. A keby aj nie - je to už jedno. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu