reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana  Minková

Jana Minková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

je z rodu ujúkačiek a halekačiek, nedobrovoľná nasledovníčka Johanky z Arku, perspektívny adept na ocenenie "Biela vrana".Tvrdí, že naj charakteristika je nekrológ - vždy je pozitívny. A keby aj nie - je to už jedno. :-) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Freddie

Jana Minková

Freddie

Viete, že poznávacím znamením nedokysličenia mozgu sú sny???? Vlastne nie sny, to sú halucinácie – predstavy.

  • 21. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 120x
  • 0
Ako som vymáhala náhradu za škodu ...

Jana Minková

Ako som vymáhala náhradu za škodu ...

Bola som v posteli v úľavovej polohe. Seklo ma , LIS 4 a 5. Chvíľu sa mi už zase chcelo žiť. Opatrne som sa otáčala, keď zaznel zvonček pri dverách. No konečne, ide ma spasiť suseda. Pomaly, podľa patričných príručiek a čo dali napichané stavce, som sa vytiahla v mojej slušivej nočnej košieľke z postele a doštrachala k dverám. A otvorila.

  • 18. máj 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 021x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu